Tiedotteet

Fiskars Oyj Abp:n lehdistö- ja pörssitiedotteet vuodesta 1997 alkaen on kerätty tälle sivulle. Taloudelliset tiedot, jotka liittyvät pörssitiedotteina julkaistaviin osavuosikatsauksiin ja vuosikertomuksiin, ovat saatavilla vuodesta 2000 alkaen.

Fiskars Group
28.05.2019

Fiskarsin ruukkiin avautuu Suomen ensimmäinen Wedgwood, Waterford ja Royal Doulton -brändien myymälä

Fiskars Group avaa ensimmäistä kertaa Suomeen Wedgwood, Waterford ja Royal Doulton -brändien myymälän. Fiskarsin ruukkiin avautuvan myymälän avajaisia vietetään lauantaina 1.6.2019.

Fiskarsin ruukin ytimeen Kasarmi-rakennukseen avautuva Wedgwood, Waterford & Royal Doulton Shop tarjoaa arvostettujen englantilaisten ja irlantilaisten brändien kodin- ja lifestyle-tuotteita. Myymälässä on saatavilla valikoima Wedgwoodin ylellisiä astiasarjoja ja lahjatavaroita, Waterfordin kristalliesineitä sekä Royal Doultonin moderneja astiasarjoja.

"Wedgwood, Waterford ja Royal Doulton ovat inspiroineet ja innostaneet ihmisiä ympäri maailman jo vuosisatoja. Haluamme tarjota myös Suomessa mahdollisuuden tutustua näihin ainutlaatuisiin brändeihimme. Mikä olisikaan tähän parempi paikka, kuin yhtiömme synnyinseutu, Fiskarsin ruukki", kertoo Ulla Lettijeff, Living-liiketoiminnan johtaja, Fiskars Group.

Wedgwood on vuonna 1759 perustettu englantilainen klassikkobrändi, jonka valikoimaan kuuluvat hienostuneet astiasarjat ja lahjatavarat. Vuonna 1783 perustettu irlantilainen Waterford Crystal tunnetaan puolestaan ensiluokkaisista kristalliesineistään. Vuonna 1815 perustetun Royal Doultonin rennon modernit astiasarjat ja lahjatavarat ovat jokapäiväiseen käyttöön suunniteltuja.

Fiskarsin ruukissa sijaitsee myös Fiskars Shop, jossa on myynnissä muun muassa Fiskarsin, Iittalan ja Arabian tuotteita. Fiskars Shop sijaitse Fiskarsin kellotornirakennuksessa.

Konserniviestintä, +358 204 39 5596, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 900 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com.