17.2.2021 klo 10.00 EET

Fiskars Groupin vuosikertomus vuodelta 2020 on julkaistu

Fiskars Group on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2020. Fiskars Groupin vuosikertomus 2020 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä vastuullisuusraportin.

Kaikki yllämainitut selvitykset löytyvät tämän tiedotteen liitteinä sekä Fiskars Groupin verkkosivustolla osoitteessa https://www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/vuosik....

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastuullisuusraportti on saatavilla englanniksi.

Tilinpäätös julkaistaan ensimmäistä kertaa European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti. ESEFin vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä.

FISKARS OYJ ABP

Media- ja sijoittajayhteydet:

Konserniviestintä, communications@fiskars.com

Fiskars Groupin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Brändimme Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood ovat mukana ihmisten elämässä – niin kotona, puutarhassa kuin ulkona luonnossa. Pyrimme tekemään arjesta ainutkertaista tänään ja tulevaisuudessa. Toimimme 30 maassa, ja tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdaq Helsingissä (FSKRS). Lisätietoja löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com. Voit seurata meitä Twitterissä @fiskarsgroup.