Tiedotteet

Fiskars Oyj Abp:n lehdistö- ja pörssitiedotteet vuodesta 1997 alkaen on kerätty tälle sivulle. Taloudelliset tiedot, jotka liittyvät pörssitiedotteina julkaistaviin osavuosikatsauksiin ja vuosikertomuksiin, ovat saatavilla vuodesta 2000 alkaen.

18.2.2019 klo 16.00 (EET)

Fiskars Groupin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu

Fiskars Group on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2018 osoitteessa https://www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/vuosikertomukset. Fiskars Groupin vuosikertomus 2018 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä vastuullisuusraportin.

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastuullisuusraportti on saatavilla englanniksi.

FISKARS OYJ ABP

Media- ja sijoittajayhteydet:
Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 600 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com

Attachments: